Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Косьміна В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Косьміна В. В. 
Концептуальні аспекти аналізу впливу прямих іноземних інвестицій на порівняльні переваги країни та її експорту [Електронний ресурс] / В. В. Косьміна // Економіка і управління. - 2012. - № 3. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 105.907 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Фадєєва О.Ю. 
Розвиток на заняттях з російської мови як іноземної механізмів саморегуляції і рефлексії з метою попередження дезадаптаційного синдрому в іноземних студентів [Електронний ресурс] / О.Ю. Фадєєва, В.Ю. Косьміна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 27. - С. 127-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_27_17
Розглянуто шляхи розвитку механізмів предметної та особистісної саморегуляції й освітньої рефлексії, що сприяють зниженню психологічного дискомфорту і напруги при входженні іноземних студентів в інокультурне навчальне середовище. Надано рекомендації стосовно подальшої розробки та впровадження в навчальний процес ефективних засобів активізації внутрішніх резервів студентів, підвищення рівня соціабільності, стресостійкості та впевненості в собі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.124 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Косьміна В. В. 
Теоретичні основи дослідження експортних операцій ТНК [Електронний ресурс] / В. В. Косьміна // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2012. - Вип. 108(2). - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2012_108(2)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 87.128 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Косьміна В. В. 
Роль транснаціональних корпорацій в економічному розвитку нових індустріальних країн Азії [Електронний ресурс] / В. В. Косьміна // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2012. - Вип. 111(2). - С. 192-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2012_111(2)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 95.784 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Косьміна В. В. 
"Ефект переливу" як механізм непрямого впливу ТНК на експорт нових індустріальних країн Азії [Електронний ресурс] / В. В. Косьміна // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2012. - Вип. 110(2). - С. 114-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2012_110(2)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 71.765 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Косьміна В. В. 
Експорт філіалів транснаціональних корпорацій США із нових індустріальних країн Азії [Електронний ресурс] / В. В. Косьміна // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2013. - Вип. 112(2). - С. 315-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2013_112(2)__40
Попередній перегляд:   Завантажити - 100.388 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Домніч С. П. 
Тести з російської мови як іноземної у європейській системі тестування [Електронний ресурс] / С. П. Домніч, В. Ю. Косьміна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 26. - С. 59-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_26_9
Розглянуто питання організації тестового контролю студентів, які вивчають російську мову як іноземну. Розглянуто систему рівнів володіння російською мовою як іноземною відповідно до загальноєвропейських компетенцій володіння іноземною мовою. Особливу увагу зосереджено на сукупності граматичних знань, навичок, умінь, якими повинен оволодіти студент, що вивчає російську мову як іноземну для досягнення відповідного рівня комунікативної компетенції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 5.303 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Косьміна В. В. 
Напрями експортної діяльності транснаціональних фірм в нових індустріальних країнах Азії [Електронний ресурс] / В. В. Косьміна // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2013. - Вип. 117(2). - С. 227-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2013_117(2)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 84.224 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гусарчук А. О. 
Урахування емпатії як складової емоційного інтелекту в навчанні російської мови [Електронний ресурс] / А. О. Гусарчук, В. Ю. Косьміна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 29. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_29_5
Розглянуто розвиток уявлень про емпатію та сучасні підходи до визначення природи, форм прояву емпатії особистості. Емпатія є провідною соціальною емоцією і в найзагальнішому вигляді визначається як здатність індивіда емоційно реагувати, відгукуватися на переживання інших людей. Підкреслено доцільність урахування емпатії як складової емоційного інтелекту, що є запорукою успішного вивчення російської мови іноземцями. Обгрунтувано значення соціально-психологічного тренінгу як засобу підвищення емпатії студентів. Представлено емоційно-інтелектуальні прийоми для становлення й розвитку емпатійної культури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.537 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Косьміна В. Ю. 
Аналітичні форми й конструкції як труднощі в засвоєнні граматики іноземної мови [Електронний ресурс] / В. Ю. Косьміна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2018. - Вип. 33. - С. 65-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2018_33_8
Розглянуто аналітични форми і конструкції російської мови. Проаналізовано основні прояви аналітизму у граматичній системі сучасної російської мови. Аналітичні форми й конструкції визначено як граматичні труднощі у вивченні мови іноземними студентами. Виявлено основні труднощі засвоєння ними аналітичних форм і конструкцій та запропоновано оптимальний підхід до їх подолання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.489 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Косьміна В. Ю. 
Формування концептів у навчанні студентів із кліповим мисленням [Електронний ресурс] / В. Ю. Косьміна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 35. - С. 70-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_35_8
Розглянуто опис формування концептів в навчанні студентів із кліповим мисленням. Визначено концепт як культурно значущу одиницю ментального рівня, що відображає національно специфічну інформацію. В концепті слово, мова і невербальна поведінка з'єднуються в нерозривне ціле. З'ясовано, що концепти в навчальному процесі можна використовувати як одиницю навчання, відбору та організації мовного (лексичного) матеріалу. Під час формування концептів студент із кліповим мисленням зможе реалізувати здатність знаходити потрібну інформацію в найрізноманітніших її джерелах і в той самий час оволодіти вмінням її систематизувати, тлумачити, а також розуміти особливості вживання і сполучуваності тих або інших мовних одиниць в українській мові й одночасно розширювати знання про українську мовну картину світу й формувати власну мовну особистість. Робота з формування понятійних і художніх концептів може допомогти студентам із переважаючим кліповим типом мислення опановувати нову мову, підвищити мотивацію, навчитися краще розуміти й відчувати як культурні традиції носіїв мови, що вивчається, так і власні. Використання формування концептів під час навчання розвиває у студентів уміння відбирати, класифікувати, систематизувати необхідний мовний матеріал в залежності від мети спілкування й комунікативної ситуації; розвивати та реалізовувати компенсаторні вміння студентів; навчати їх будувати когерентний дискурс і робити правильний вибір необхідних мовних стратегій для його успішної реалізації. Все це робить можливим організацію такого навчального процесу, який забезпечує формування міжкультурної компетенції студентів.Розглянуто опис формування концептів в навчанні студентів із кліповим мисленням. Визначено концепт як культурно значущу одиницю ментального рівня, що відображає національно специфічну інформацію. В концепті слово, мова і невербальна поведінка з'єднуються в нерозривне ціле. З'ясовано, що концепти в навчальному процесі можна використовувати як одиницю навчання, відбору та організації мовного (лексичного) матеріалу. Під час формування концептів студент із кліповим мисленням зможе реалізувати здатність знаходити потрібну інформацію в найрізноманітніших її джерелах і в той самий час оволодіти вмінням її систематизувати, тлумачити, а також розуміти особливості вживання і сполучуваності тих або інших мовних одиниць в українській мові й одночасно розширювати знання про українську мовну картину світу й формувати власну мовну особистість. Робота з формування понятійних і художніх концептів може допомогти студентам із переважаючим кліповим типом мислення опановувати нову мову, підвищити мотивацію, навчитися краще розуміти й відчувати як культурні традиції носіїв мови, що вивчається, так і власні. Використання формування концептів під час навчання розвиває у студентів уміння відбирати, класифікувати, систематизувати необхідний мовний матеріал в залежності від мети спілкування й комунікативної ситуації; розвивати та реалізовувати компенсаторні вміння студентів; навчати їх будувати когерентний дискурс і робити правильний вибір необхідних мовних стратегій для його успішної реалізації. Все це робить можливим організацію такого навчального процесу, який забезпечує формування міжкультурної компетенції студентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 531.002 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Косьміна В. 
Оволодіння іноземними студентами нормами лексичної сполучуваності української мови [Електронний ресурс] / В. Косьміна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2021. - Вип. 38. - С. 124-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2021_38_11
Розглянуто проблеми навчання лексичної сполучуваності української мови іноземних студентів, які володіють російською мовою як першою іноземною. Формування в студентів навичок сполучуваності слів викликає великі труднощі на всіх етапах навчання української мови як іноземної. Однією з умов подолання цих труднощів є розробка такої системи роботи, яка забезпечила б засвоєння іноземними студентами закономірної сполучуваності українських слів як компонента формування механізмів конструювання речень і зв'язних висловлювань. Надано методичні рекомендації щодо навчання іноземців особливостей сполучуваності слів в українській мові. Описано типові помилки сполучення слів, які виникають в усному мовленні іноземних студентів, що призводить до необхідності визначення кореляційних шляхів попередження та подолання проявів лексичної інтерференції: розробки комплексу навчальних та тренувальних вправ; організації ефективної системи контролю засвоєного навчального матеріалу. Урахування чинника прояву лексичної інтерференції під час вивчення української мови як іноземної дозволяє передбачити в усному мовленні російськомовних іноземних студентів можливі помилки, скоротити їх кількість, полегшуючи процес навчання, що відповідає завданню інтенсифікації навчального процесу. Рекомендуємо практично опрацьовувати навички перекладу словосполучень із російської мови українською у вигляді виконання індивідуальних завдань. Розвиваючи у студентів навички конструювання словосполучення, рекомендуємо рухатися від функції до форми, від значення до засобів його вираження, спираючись на такі універсальні поняття логіки та семантики, як дія, відношення, суб'єкт, об'єкт, адресат, інструмент тощо. Під час оволодіння іноземцями українським мовленням велику роль відіграє вивчення законів сполучуваності слів у контексті, розуміння особливостей функціонування слова та його взаємодії з іншими словами в мовній системі. Відсутність цих знань і чуття мови спричиняє численні мовленнєві помилки, що значною мірою знижують рівень та якість комунікативно-мовленнєвих умінь.
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.823 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Косьміна В. 
Розвиток у студентів із кліповим мисленням здатності до емпатії [Електронний ресурс] / В. Косьміна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2021. - Вип. 39. - С. 85-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2021_39_8
Розглянуто прийоми організації навчально-дослідницької діяльності студентів із кліповим мисленням із метою розвитку їх темпатичних здібностей на заняттях з української мови. Запропоновано завдання, що сприяють розширенню пізнавально-когнітивної сфери студентів, розробці, аналізу та використанню емоційно-чуттєвого досвіду людини. Зазначено про актуальність ідей гуманізації та гуманітаризації та недостатню впровадженість їх у систему вищої освіти. Підкреслено важливість формування гуманістичної свідомості сучасного фахівця, що має стати обов'язковим компонентом його професіоналізму, поряд із розвитком системи ціннісних відносин. Українська мова має освітній і виховний потенціал для розвитку морально-етичних якостей особистості. Зроблено висновок про необхідність формування відповідних знань, умінь у студентів, про виховання особистісного ставлення до змісту навчання, про підвищення рівня сформованості емпатії, про прояв глибокого емоційного ставлення до обговорюваних моральних проблем і ціннісно-моральної діяльності в результаті застосування описаних прийомів організації навчально-дослідницької діяльності. Оптимально організований процес викладання української мови може підготувати особистість того, хто навчається, до толерантного сприйняття чужої культури, до толерантності, заснованої на розвиненій емпатії, до нівелювання національних стереотипів і забобонів. Емпатія - це умова, що дозволяє індивіду успішно вирішувати нові проблеми, які можуть з'явитися в його взаєминах із людьми. А темпатичний тип міжкультурної комунікації допомагає знайти найкращі шляхи і способи для організації взаєморозуміння між партнерами під час діалогу культур. Перспективи подальшого дослідження полягають у розробленні методики тестів, які простежують динаміку психологічних феноменів особистості, рівень і розвиток емпатичних здібностей, із метою активного їх використання в навчальному процесі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 746.026 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Ященко А. 
Стратегії засвоєння іноземними студентами спеціального вокабуляра української мови [Електронний ресурс] / А. Ященко, В. Косьміна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2023. - Вип. 42. - С. 192-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2023_42_16
Перед студентом, який вивчає українську мову як іноземну, постає непросте завдання засвоїти лексичні одиниці цієї мови, зокрема терміни обраної спеціальності. Безумовно, змінюється і роль викладача мови: все більшого значення надається його ролі як модератора навчального процесу, який сприяє засвоєнню та застосуванню студентами більшої кількості навчальних стратегій: метакогнітивних, когнітивних, соціальних/афективних. Цілями цієї статті є аналіз та розробка завдань, які організують найбільш ефективне засвоєння та запам'ятовування спеціального вокабуляра української мови і можуть бути застосовані викладачем та використані студентами. Приділено увагу також метакогнітивним стратегіям, що спрямовані на керування пізнавальною діяльністю, за допомогою яких студент буде мати можливість контролювати навчальний процес самостійно. Метакогнитивні, когнітивні та соціальні стратегії сприяють, з одного боку, найбільш ефективному запам'ятовуванню та використанню студентами лексичних одиниць професійної сфери, а з іншого - допомагають викладачеві поліпшити організацію навчального матеріалу, якість поурочного планування, оцінювання рівня навченості студентів. Спільна участь студента та викладача у формуванні вищезгаданих стратегій може стати дієвим інструментом запам'ятовування з подальшим активним використанням вокабуляра у професійній діяльності майбутнього фахівця. У процесі формування зазначених стратегій студенти опановують вміння чіткого визначення цільової спрямованості своєї діяльності, результатом чого стає підвищення мотивації та ефективності засвоєння професійної лексики. Формулюючи висновки дослідження, наголошено, що недостатньо вивченими є такі аспекти, як метакогнітивні, когнітивні та соціальні стратегії в читанні наукових текстів і роль металінгвістичних здібностей у їх розвиткові. Роботу над зазначеною проблемою буде продовжено в напрямі розробки психолінгвістичних механізмів діагностики метакогнітивних, когнітивних, соціальних стратегій читання наукових текстів, а також упровадження в навчальний процес запропонованих завдань для роботи з науковими текстами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.372 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського